Kiila-kuntoutuksen asiakaskokemus 

Verven Kiila-kuntoutuksen asiakkaat ovat arvioineet omien tavoitteidensa huomioimista, palvelusta saamaansa hyötyä sekä henkilöstön taitoa ohjata ja tukea. Asiakkaamme ovat antaneet meille arvosanan:

4,5 / 5 


Kun kysyimme Kiila-kuntoutuksen asiakkailtamme suosittelisivatko he meitä muille kuntoutujille, saimme myös hyvän NPS-tuloksen:

93

Net Promoter Score (NPS) -pistemäärä lasketaan kaavalla: (suosittelijoiden määrä – arvostelijoiden määrä) / (vastaajien määrä) x 100. Jos NPS on yli 50, on tulos hyvä. Jos NPS on yli 75, on tulos erinomainen.

Kiila-kuntoutuksestamme sanottua:

”Ammattitaitoinen henkilökunta otti jokaisen kuntoutujan yksilönä. Ryhmän tuki mahtava."

"Kuntoutus avasi silmiä. Nyt huomaan paremmin oman terveystilanteen ja työn tuomia haasteita. Vertaistuki ja ryhmä tosi tärkeitä."

 ”Olen saanut motivaatiota kohottaa fyysistä kuntoani, joka tukee työssä jaksamistani. Olen saanut tukea arvioida työtäni ja erilaisia toiminta tapoja ja toteuttaa niitä työssäni."

"Fysioterapeutit aivan mahtavan ammattitaitoisia. Ajallisesti olisi voinut olla enemmän psykologin kanssa kahdenkesken käytettävää aikaa."

 "Ensimmäiseksi kuntoutukseksi positiivinen kokemus ja mukavalla porukalla."

 "Tuki on ollut erinomaista. Hyvä, että työnantaja ja työterveys tiiviisti mukana  kuntoutuksessa. Muutokset työssä auttaneet paljon kuntoutumista. Kuitenkin tärkeintä oma halu ja motivaatio tehdä asioita oman kuntoutumisen hyväksi. Kiitos:)"